Nezávislá umělecká organizace v oboru výtvarného umění, hledá novou posilu do exekutivního týmu.
FOTOGRAF.ZONE je nezávislá, profesionální umělecká organizace, jejíž činnost je soustředěná kolem současné fotografie a dalších příbuzných uměleckých vizuálních forem. Vydáváme Fotograf Magazine, provozujeme Fotograf Gallery, pořádáme Fotograf Festival a AI konferenci Creative Edge. Fotografii se věnujeme přes dvě dekády. Za tu dobu si Fotograf vybudoval domácí i mezinárodní renomé a respekt odborné veřejnosti.
Jsme matadoři nezávislého umění – navazujeme na práci lidí před námi a děláme vše pro to, aby měli na čem dělat lidé, kteří přijdou po nás. Kultivujeme český kulturní prostor, propojujeme české umění se zahraničním, představujeme, zprostředkováváme, vytváříme, debatujeme, vzděláváme a podporujeme.
Koho hledáme?
Do našeho core/stabilního týmu hledáme nového člena*ku na pozici produkční/ho galerie.
Náplní práce bude produkce a exekuce výstavního a doprovodného programu ve Fotograf Gallery. V roce 2025 jde o 6 výstavních projektů s doprovodným programem.
Co si představit pod názvem pozice?
- Spolupráce na přípravě výstav s ředitelkou galerie a kurátory*kami, časový harmonogram a rozvržení financování.
- Spolupráce a komunikace s vystavujícími o jejich instalačních, produkčních a koordinačních požadavcích.
- Spolupráce s technickou produkcí.
- Spolupráce s PR týmem na propagaci programu.
- Termínové plnění přípravy a realizace výstavního projektu s ředitelkou galerie a kurátory*kami.
- Plnění a hlídání rozpočtu výstavního a doprovodného programu.
- Zajištění administrace – součinnost s office (zajištění potřebných dokladů pro účetnictví, autorské smlouvy, pojištění…).
- Subdodavatelské služby, objednání materiálu, tisk, adjustace…
- V případě přítomnosti mezinárodních externistů – koordinace cesty a ubytování.
- V případě nutnosti zapojení se do instalace výstavy.
- Koordinace deinstalace v rámci příprav následující výstavy.
Co očekáváme od uchazeče*ky?
Vzhledem k charakteru a významu této práce pro hladký průběh našich projektů je alespoň základní zkušenost s obdobnou prací nutností. Nejedná se o zcela juniorní pozici. Není nutné mít mnohaletou praxi, ale základní přehled o práci v neziskovém kulturním sektoru.
Potřebujeme také někoho, kdo:
- umí pracovat s MS Excel, Word, Google dokumenty a Google Workspace.
- ovládá plynně český jazyk a to i na formální úrovni (napsat úřední dopis apod.).
- komunikuje anglicky slovem i písmem.
- hledá stabilní práci na dlouhé období (víceletý horizont).
Co uvítáme?
- Smysl pro detail, pečlivost a zodpovědnost (bez nadsázky).
- Otevřenost a umět říct, když něco neznám, nevím nebo potřebuji pomoct.
- Chuť pomáhat rozvíjet svoji oblast v souladu s potřebami organizace.
- Schopnost sebeorganizace. Umět pod tlakem prioritizovat.
Jak si spolupráci představujeme?
Jsme otevřeni*é dialogu o podobě budoucí spolupráce. Předpokládáme zapojení na 60–80 hod. měsíčně v podobě, na které se vzájemně domluvíme. Pracujeme časově i místně flexibilně. Během příprav výstavy je práce intenzivnější a naopak. Začátek spolupráce je také předmětem vzájemné domluvy, ale… nejpozději v průběhu ledna by to bylo skvělé.
Co nabízíme?
- Odměnu odpovídající zkušenostem a neziskovému sektoru.
- Časově flexibilní práci založenou na principu osobní odpovědnosti a samostatnosti.
- Skvělý tým #peoplefriendly #animalfriendly… prostě jsme přátelští, otevření a fajn.
- Možnost se vlastním přispěním podílet na rozvoji respektované a stabilní organizace v oblasti výtvarného umění.
- Živý kontakt se světem současné fotografie a uměleckým prostředím u nás i v zahraničí.
- Možnost se kariérně rozvíjet – chuť učit se a růst je vyloženě vítána:). V případě zájmu je možnost naučit se opravdu mnoho z oblasti řízení neziskových organizací.
Máte o pozici zájem? Napište nám svůj motivační text, přiložte aktualizované CV a vše nám pošlete do 22. 12. 2024 na Světlana Malina, .
Pokud si nejste jistí, zdali se na pozici hodíte, ale inzerát vás zaujal, nebojte se i tak přihlásit. Všechny zaslané profily budeme vyhodnocovat individuálně.
Těšíme se na vás!